mo

7 jan 2017

Sneeuw!!

Toen ik vandaag naar buiten ging zag ik allemaal sneeuw. Jippie!! 



Ik rende gelijk weer terug naar binnen en riep naar PriePraat: "PriePraat!! het heeft gesneeuwd. ik ga een sneeuwpop maken!"


Oei dat is koud! Het is eigenlijk meer ijssneeuw. Dat rolt niet zo makkelijk tot een bal maar het is me wel gelukt. Het lijf staat!


Pfff, zwaar werk. Ik ben helemaal buiten adem. Het hoofd staat erop. Nu  zoeken naar iets voor de ogen en de neus.


Omdat we geen wortel in huis hebben heb ik er voor de neus maar een stokje ingestoken en voor de ogen heb ik 2 zwarte kralen gebruikt.


Mijn eerste zelfgemaakte sneeuwpop. Wat is hij leuk hè? Ik blijf er naar kijken :)


Heb jij ook zo'n toffe sneeuwpop gemaakt?

Wel jammer dat de sneeuw alweer bijna weg is hè. Ik hoop dat er nog meer komt want ik wil ook nog op de slee.

2 opmerkingen:

  1. Bij ons was er niet genoeg sneeuw voor een sneeuwpop, jammer! Jouw sneeuwpop is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend knap gedaan! RoosjeMijn zal wel héle koude handen hebben gehad brrrr....

    BeantwoordenVerwijderen